Julmarknaderna har börjat :D
Finns många olika julmarknader vid olika platser.
Idag for jag till marknaden vid Neues Rathaus! :D
Finns många olika julmarknader vid olika platser.
Idag for jag till marknaden vid Neues Rathaus! :D
Ska prova på en annan julmarknad nästa gång.
Gaaah, ja ji så avundsjuk!
SvaraRadera