söndag 17 november 2013

Julmarknad vid Neues Rathaus! :D

Julmarknaderna har börjat :D
Finns många olika julmarknader vid olika platser.

Idag for jag till marknaden vid Neues Rathaus! :D 
Ska prova på en annan julmarknad nästa gång. 
















1 kommentar: